Beşiktaş'ta Yönetim ve Oyuncular Yemekte Buluştu

Beşiktaş'ta Yönetim ve Oyuncular Yemekte Buluştu

🗓27 Haziran 2026 23:07futbol
Beşiktaş Futbol Takımı, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi. Başkan Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu. Beşiktaş Futbol Takımı, yeni sezon hazırlıkları öncesinde yemekte bir araya geldi. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı. Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu. Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak. Kaynak: milliyet.com.tr
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...