Beşiktaş, Yiğit Arslan ile yollarını ayırdı

Beşiktaş, Yiğit Arslan ile yollarını ayırdı

🗓22 Haziran 2026 16:02basketbol
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, şutör oyun kurucu Yiğit Arslan'a yayımladığı mesajla veda etti. Kulüpten yapılan açıklamada milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edildi. Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı, şutör oyun kurucu Yiğit Arslan'a yayımladığı mesajla veda etti. Kulüpten yapılan açıklamada milli basketbolcuya emekleri için teşekkür edilerek, "2023-2024 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız. Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği emekler, gösterdiği mücadele ve katkıları için teşekkür eder; kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar dileriz." ifadelerine yer verildi. Her şey için teşekkürler Yiğit Arslan. 🖤🤍2023/24 sezonunda takımımıza katılan ve üç sezon boyunca formamızı başarıyla terletirken kaptanlık görevini de üstlenen Yiğit Arslan ile karşılıklı anlaşarak yollarımızı ayırmış bulunmaktayız.Yiğit Arslan'a kulübümüze verdiği… pic.twitter.com/DNXeaeGIen— Beşiktaş GAİN (@BJK_Basketbol) June 22, 2026 Kaynak: haberturk.com
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...