Beşiktaş, Yeni Sezon Hazırlıklarına Yemekte Bir Araya Gelerek Başladı

Beşiktaş, Yeni Sezon Hazırlıklarına Yemekte Bir Araya Gelerek Başladı

🗓27 Haziran 2026 20:08futbol
Yeni sezon öncesi hazırlıklarını sürdüren Beşiktaş Futbol Takımı, yemekte bir araya geldi. Başkan Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu. Yeni sezon öncesi hazırlıklarını tüm hızıyla sürdüren Beşiktaş Futbol Takımı, yemekte bir araya geldi. Siyah-beyazlı kulüpten yapılan açıklamaya göre BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde gerçekleştirilen yemek organizasyonuna başkan Serdal Adalı, futbol direktörü Önder Özen, teknik direktör Vincenzo Italiano ve antrenörler ile futbolcular katıldı. Yemekte Özen ve Italiano ile sohbet eden Serdal Adalı, futbolculara başarı dileğinde bulundu. Beşiktaş, 2026-2027 sezonu hazırlıklarına yarın başlayacak. Kaynak: haberturk.com
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...