Beşiktaş Jimnastik Takımı, Bakü'de 29 madalya kazandı

Beşiktaş Jimnastik Takımı, Bakü'de 29 madalya kazandı

🗓23 Haziran 2026 06:50diger
23'üncü Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de yapıldı. Beşiktaş Jimnastik Takımının sporcuları, yarışmalarda 29 madalya kazandı. 23'üncü Rhythmic Gymnastics Open Championship Princess Cup Yarışması, Azerbaycan'ın başkenti Bakü'de yapıldı. Beşiktaş Jimnastik Takımının sporcuları, yarışmalarda 18 altın, 6 gümüş ve 5 bronz olmak üzere toplam 29 madalya aldılar. Kulüpten yapılan açıklamada, "Camiamızı gururlandıran antrenör ve sporcularımızı tebrik eder, başarılarının devamını dileriz" dedi. Kaynak: fotomac.com.tr
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...