
Beşiktaş GAİN Euroleague'de 2026-27 sezonunda yer alacak!
🗓26 Haziran 2026 11:54basketbol
Son dakika haberi: Beşiktaş GAİN, 2026-27 sezonunda Euroleague’de yer alacak. İşte detaylar...
EuroLeague yönetimi, gerçekleştirilen toplantının ardından organizasyonun gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıkladı. Bu kararla birlikte Beşiktaş GAİN'in de gelecek sezon EuroLeague'de yer alması kesinleşti.
Kaynak: fotomac.com.tr









