Beşiktaş EuroLeague'e 20. takım olarak katıldı!

Beşiktaş EuroLeague'e 20. takım olarak katıldı!

🗓26 Haziran 2026 08:48basketbol
EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu. EuroLeague yönetimi, ligin gelecek sezondan itibaren 20 takımla oynanacağını açıklarken, Beşiktaş GAİN, 20. takım olarak EuroLeague'e dahil oldu. Ekonomik sorunlar yaşayan Monaco’nun yerine siyah-beyazlılar 13 hissedarın oyuyla EuroLeague’e alındı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin TBMM grup toplantısında açıklamalarda bulundu. Konuşmasında, "Biz millete karşı görevimizi yerine getirmek için samimiyetle çalışırken, maalesef muhalefet Meclis'i tıkama alışkanlığından bir türlü vazgeçmiyor, kavgalarını Meclis'e taşıdılar" diyen Erdoğan, "Ülke meselelerine dair bir araya gelmek yerine, muhalefet kendi içindeki kargaşayı Meclis'e taşıyor" şeklinde konuştu. Kaynak: haberturk.com
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...