Beşiktaş EuroLeague'de Türkiye'yi Temsil Edecek!

Beşiktaş EuroLeague'de Türkiye'yi Temsil Edecek!

🗓27 Haziran 2026 07:00basketbol
Beşiktaş, EuroLeague'de Türkiye'yi temsil edecek. Fransız ekibi Monaco'nun ayrılmasıyla oluşan boşluğu Beşiktaş doldurdu. Yönetim, üst sıraları hedefliyor. Beşiktaş'a basketbolda müjdeli haber geldi. Fransız ekibi Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılmasıyla oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu. EuroLeague yönetimi ve kulüp hissedarları, yoğun maç takvimini hafifletmek amacıyla takım sayısını 19'a düşürme seçeneğini ciddi şekilde değerlendirdi ama dün yapılan Euroleague Commercial Assets Yönetim Kurulu toplantısında Beşiktaş, Fenerbahçe ve Anadolu Efes'in ardından Türkiye'yi temsil eden üçüncü kulüp oldu. Siyah beyazlılar, 2025-26'da EuroCup'ta finale yükselmiş ancak finalde Bourg'a kaybederek 2. olmuştu. Normal şartlarda EuroLeague bileti alma şansı bulunan Fransız temsilcisi Bourg'un ise bu hakkı kullanmayacağını açıklaması, Beşiktaş'ın önünü açan gelişmelerden biri oldu. Üst Sıraları Hedefleyeceğiz Beşiktaş Basketbol Faaliyetlerinden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Özkan Arseven, EuroLeague müjdesinin ardından A Spor'a konuştu. Arseven, "Alt sıralarda averaj takımı olmak gibi bir niyetimiz yok. Üst sıraları hedefleyeceğiz. İlk hedefimiz playoff'lar, sonrasında şampiyonluk yolu Beşiktaş'ı bekliyor diyebilirim" diye umut dağıttı. Kaynak: fotomac.com.tr
📌 Günün Özeti Beşiktaş'ta Bugün → Oku

🦅 Bu haberi ilk sen yorumla

Yorumlar yükleniyor...